+994553100777 info@yoxla.az

NVR UNIVIEW NVR516-64

Stokda yoxdur

  • 1
  • Məhsul haqqında:

    NVR516-64, ONVIF uyğunluğu ilə müxtəlif istehsalçıların IP kameraları ilə işləyə bilir. Bu, sistemin elastikliyini artırır və fərqli marka kameraların inteqrasiyasını asanlaşdırır. 

    Bununla belə, bəzi istifadəçilər fərqli marka kameraların NVR ilə uyğunluq məsələlərini müzakirə ediblər

    Bu NVR modeli, yüksək təhlükəsizlik tələbləri olan obyektlər üçün idealdır, məsələn:

    • Böyük ticarət mərkəzləri

    • İctimai nəqliyyat sistemləri

    • Sənaye müəssisələri

    • Hökumət və dövlət qurumları

    • Ənənəvi və rəqəmsal banklar

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    • Kanal Dəstəyi: 64 IP kamera ilə eyni vaxtda qeydiyyat və izləmə imkanı.

    • Video Formatları: Ultra 265, H.265 və H.264 sıxılma formatları ilə yüksək keyfiyyətli video qeydiyyat.

    • Video Çıxışı: İki HDMI (4K@30Hz) və bir VGA portu ilə müstəqil görüntü çıxışı.

    • Qeydiyyat Həlli: 12 megapiksəl həllə qədər qeydiyyat dəstəyi.

    • Saxlama Sistemi: 16 SATA sərt disk yuvası, hər biri 10TB-a qədər dəstəkləyir. RAID 0, 1, 5, 6, 10, 50 və 60 konfiqurasiyaları ilə HDD-lərin isti dəyişdirilməsi (hot swap) mümkündür.

    • Şəbəkə və Bant Genişliyi: 384 Mbps daxil olan və 384 Mbps çıxan bant genişliyi ilə yüksək performanslı şəbəkə əlaqəsi.

    • Redundant Güc Təchizatı: Əlavə etibarlılıq üçün redundant (rezerv) güc təchizatı imkanı.

    • ANR Texnologiyası: Şəbəkə kəsilməsi zamanı yaddaşın etibarlılığını artırmaq üçün ANR (Automatic Network Replenishment) texnologiyası.

    • N+1 Hot Spare: Əlavə ehtiyat güc təchizatı ilə sistemin fasiləsiz işləməsi təmin edilir.

    • Bulud Yeniləməsi və Uzunmüddətli Saxlama: Bulud üzərindən proqram təminatının yenilənməsi və əlavə yaddaş üçün NAS (Şəbəkə Əlaqəli Saxlama) cihazları ilə inteqrasiya imkanı.

    Zəmanət - 2 İl

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.)