+994553100777 info@yoxla.az

Məhsul Haqqında

NVR UNIVIEW NVR504-64E-IQ

Stokda yoxdur

  • 1
  • Məhsul haqqında:

    • 64 kanala qədər dəstək – geniş video sistemlər üçün ideal seçimdir.

    • Yüksək çözünürlük (32 MP) ilə keyfiyyətli və detallı görüntü imkanı.

    • Ultra H.265 sıxılma texnologiyası – yaddaş, bant genişliyi və saxlanma xərclərinə qənaət.

    • RAID dəstəyi və ANR texnologiyası ilə məlumatların etibarlı saxlanması.

    • Geniş analitik imkanlar – SIP, UMD, üz tanıma, obyekt və xətt keçməsi kimi qabaqcıl funksiya.

    • Çoxlu video çıxış variantları (HDMI + VGA) monitorlara rahat qoşulma.

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    Kanal sayı (IP kameralar üçün) 64 kanal
    Maksimum qeydiyyat çözünürlüğü 32 MP
    Sıxılma formatları Ultra H.265, H.265, H.264
    Giriş Çıxış Bant Genişliyi Smart Off: 384 Mbps / Smart On: 200 Mbps
    HDD və Saxlama 4 × SATA HDD yuvası, hər biri 16 TB‑a qədər; RAID 0, 1, 5 dəstəyi
    Video Çıxışları 2 × HDMI (4K), 2 × VGA
    Audio və Alarm Giriş/Çıxışı 1 audio giriş / 2 audio çıxış; 16 alarm giriş / 10 alarm çıxış
    Şəbəkə Girişi 2 × RJ‑45 Gigabit Ethernet portları
    Smart / Analitik Funksiyalar SIP (Smart Intrusion Prevention), UMD (Ultra Motion Detection), üz tanıma, obyekt aşkarlanması (xətt kəsmə, giriş‑çıxış zona), insan sayı hesablama, video metadata və s.
    Digər ANR texnologiyası (şəbəkə kəsiləndə yaddaşın qorunması), LED / USB portları, dəstək: ONVIF, RTSP
    Gözlənilən Güc sərfi ~ 35 W (HDD‑siz)
    Ölçülər və Çəki 442 × 432 × 86 mm; təxminən 5.5 kg

    Zəmanət - 1 İl

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.)