+994553100777 info@yoxla.az

Məhsul Haqqında

NVR UNIARCH NVR-104S3-P4-ECO

₼ 69.00

Stokda var

  • 1
  • Məhsul haqqında:

    • PoE‑portlarının daxil olması kameraların enerji və görüntü kabelləri üçün əlavə avadanlıq tələb etməyərək sistemin qurulmasını sadələşdirir.

    • Ultra H.265 kompressiya texnologiyası fayl ölçüsünü azaldaraq saxlama müddətini uzadır.

    • Ağıllı funksiya (SIP, UMD, VCA axtarışı) istifadəçiyə xəbərdarlıqların dəqiqliyini artırmaqda kömək edir.

    • ONVIF dəstəyi fərqli kameralara uyğunluq verir, marka məhdudiyyəti azdır.

    • Eyni anda HDMI və VGA çıxışları ilə müxtəlif monitorlara bağlanma imkanı.

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    Kanal sayı / PoE portları 4 IP kanal + 4 PoE portu.
    Maksimum görüntü keyfiyyəti 6 meqapikselə qədər görüntü keyfiyyəti dəstəyi.
    Band genişliyi (bandwidth) Giriş üçün 64 Mbps, çıxış üçün 48 Mbps.
    Kompressiya formatları Ultra H.265, H.265, H.264.
    Saxlama (Hard Disk) 1 ədəd SATA 3.5″ HDD, maksimal 6 TB. HDD daxil deyil.
    Giriş‑çıxış çıxışlar 1 × HDMI (Full HD), 1 × VGA — eyni vaxtda işləyə bilər.
    Audio 1 audio çıxışı (3.5 mm) bidirectional funksiyası ilə.
    Ağıllı funksiyalar SIP (Smart Intrusion Prevention), UMD (Ultra Motion Detection), VCA axtarışı.
    ONVIF dəstəyi ONVIF‑profil S, G, T kameralar ilə uyğunluq.
    İstismar temperaturu −10 °C ‒ +55 °C.
    Ölçü və Çəki 190 × 195 × 42 mm; təxminən 1.0 kg.
    Güc və enerji istehlakı PoE portlarının ümumi gücü ≈ 50 W; DC giriş (48 V), cihaz özü disksiz vəziyyətdə ≈ 6 W.

    Zəmanət - 1 İl

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.)