+994553100777 info@yoxla.az

NVR UNIVIEW NVR308-64X

₼ 1944.00

Stokda var

  • 1
  • Məhsul haqqında:

    • Böyük sistemlər üçün ideal – 64 kameraya qədər giriş, geniş HDD saxlama imkanı, RAID dəstəyi

    • Yüksək görüntü keyfiyyəti: 4K çıxış, 12 MP qeydiyyat, fisheye kameralar üçün uyğunluq

    • Etibarlılıq: ANR texnologiyası, Hot spare funksiyası

    • Çox yönlü I/O imkanları: audio, alarmlar, USB, şəbəkə portları və sair

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    Texniki Xüsusiyyətlər

    • Kanal sayı: 64 IP kamera giriş kanalı

    • Maksimum qeydiyyat çözünürlüğü: 12 MP

    • Video sıkıştırma: Ultra H.265, H.265, H.264

    • Video çıxışları: 2 × HDMI (HDMI1 & HDMI2 4K (3840×2160)), 1 × VGA; bunlar müstəqil çıxışlar kimi idarə edilə bilər

    • Giriş‑çıxış qərarları (Alarm / Audio / USB / Serial):

      • Alarm giriş: 16 kanal, Alarm çıxış: 4 kanal

      • Audio: 1 kanal giriş / 1 kanal çıxış (RCA)

      • USB: 3 port (ön-ön‑paneldə USB2.0, arxa‑paneldə USB3.0)

    • Saxlama (HDD):

      • 8 SATA yuvası, hər biri up to 10 TB HDD dəstəkləyir

      • RAID rejimləri: 0, 1, 5, 6, 10

    • Şəbəkə və Bant Genişliyi: Giriş/çıxış bant genişliyi 384 Mbps

    • Digər xüsusiyyətlər:

      • Fisheye de‑warping modları (fisheye kameralar üçün görüntünün distorsiyasını aradan qaldırma)

      • ANR texnologiyası – şəbəkə bağlantısı itdikdə yaddaşın etibarlılığını artırır

      • «Hot spare» (N+1 ehtiyat disk) dəstəyi

      • Onvif uyğunluğu: Profile S, G, T; üçüncü tərəf kameraları dəstəkləyir

    • Fiziki və elektrik göstəriciləri:

      • Ölçülər: ~ 442 × 426 × 89 mm

      • Çəki: HDD‑siz təxminən 5.7 kg

      • Güc təchizatı: AC 100‑240 V; istehlak ≤ ~25 W (HDD‑siz)

      • İşləmə temperaturu: −10°C ~ +55°C; rütubət ≤ 90% RH, kondensasiya olmadan

    Zəmanət - 2 İl

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.)