+994553100777 info@yoxla.az

Məhsul Haqqında

Endirimdə

NVR UNIVIEW NVR301-04LS2

₼ 70.55 (₼ 85.00)

Stokda var

  • 3
  • Məhsul haqqında:

    • Kompakt 4 kanal cihazdır, kiçik ofislər, evlər və ya kiçik kommersiya obyektləri üçün yetərlidir.

    • Yüksək qətnamə dəstəyi (6 MP) ilə görüntü keyfiyyəti yaxşıdır.

    • Ultra265 kimi sıxışdırma texnologiyası disk sahəsini daha səmərəli istifadə etməyə imkan verir.

    • ONVIF dəstəyi müxtəlif markalı kameralarla uyğunluğu artırır.

    • HDMI + VGA çıxışları köhnə və yeni monitorlarla uyğunluq təmin edir.

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    • Model: Uniview NVR301‑04LS2‑P4 (“Easy” seriyası)

    • Kanal sayı: 4 IP kamera girişi

    • Kompressiya formatları: Ultra 265, H.265, H.264

    • Maksimal görüntü keyfiyyəti: 6 Meqapiksel (6MP)

    • HDD dəstəyi: 1 ədəd SATA disk; maksimum tutumu 6 TB (bəzən 10 TB olaraq göstərilir)

    • Video çıxışları: 1 × HDMI, 1 × VGA; HDMI və VGA eyni anda istifadə oluna bilər

    • Şəbəkə / Band genişliyi: Giriş (incoming) və çıxış (outgoing) ümumilikdə 40 Mbps olaraq bəzi versiyalarda; bəzi versiyalarda 64 Mbps giriş verilir.

    • Uzaqdan istifadəçi sayı: 128 istifadəçi bağlana bilər

    • ONVIF dəstəyi: Profile S, G, T üçün uyğunluq

    • İşləmə mühiti: temperatur −10°C-dən +55°C‑yə qədər; nisbətən nəmlik ≤ 90% (yoğunlaşma olmadan)

    • Güc tədarükü: 48V DC (digər versiyalarda) və enerji sərfiyyatı HDD olmadan təxminən ≤ 10 W

    Zəmanət - 2 İl

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.)