+994553100777 info@yoxla.az

Məhsul Haqqında

Endirimdə

Şəbəkə keçid cihazı (Switch) - UNV POE SWITCH NSW3000-16T1GT1GC-LPOE-IN (Cloud Managed Low Power)

₼ 199.00 (₼ 240.00)

Stokda var

  • 4
  • Məhsul haqqında:

    NSW3000‑16T1GT1GC‑LPOE‑IN — 16 portlu PoE switch-lərin çox funksiyalı və modern idarəetmə imkanları təqdim edən variantıdır. Bulud əsaslı (cloud-managed) sistem dizaynı, port prioriteti, PoE extend rejimi (250 m məsafəyə qədər), və metal fan‑siz struktur onu xüsusilə IP kameralı və PoE i̇stifadəçili installyasiyalar üçün ideal edir.

    Cloud idarəetməsi: Bütün qurğuların birgə mərkəzləşdirilmiş (cloud-based) konfiqurasiyası, Web interfeysi və smart‑fon tətbiqi ilə QR kod vasitəsilə uzaqdan giriş və idarəetmə mümkünlüyü. Şəbəkə topologiyasını avtomatik tanıma və vizuallaşdırma imkanı təmin olunur.

    Say:

    Paylaş:

    • PoE funksiyaları:

      • Extend Mode: 250 m məsafəyə qədər enerji və data ötürülməsi (10 Mbps) cihaz bağlantısı üçün mümkündür.

      • Port prioriteti: Yüklü əməliyyat zamanı PoE və trafik üçün əsas portlara üstünlük verilir.

      • Real‑time monitoring və pozuqluq siqnalları: Loop / port nasazlığı kimi hallar izlənilə bilər.
         

    • Fiziki və hardware parametrləri:

      • Port konfiqurasiyası: 16 × 10/100 Mbps PoE port, 1 × Gigabit RJ45 uplink, 1 × Gigabit combo (RJ45/SFP) uplink portu.

      • PoE gücü: Maks. cəmi 150 W, port başına 30 W (Mode A/B).

      • Keçid tutumu: 7.2 Gbps; Forwarding: 5.36 Mpps; Tampon: 4 Mbit; MAC cədvəli: 16 K ünvan.
         

      • Soyutma və material: Fan‑siz (fanless), metal korpus—səssiz və etibarlı.
         

      • Ölçü və çəkisi: 440 × 189.8 × 44 mm; 2.1 kg.
         

      • Enerji təminatı və istehlak: AC 100–240 V, 50/60 Hz, ümumi güc istehlakı ~165 W.
         

    • Network və təhlükəsizlik idarəetməsi:

      • Port statüsünün dəyişdirilməsi (ON/OFF), port prioriteti, VLAN (access/trunk — 32 VLAN ID 1–4094), link aggregation (uplinklər üçün), port mirroring, loop detection, QoS, broadcast storm control, port isolation, IP login bloklaması, N:1 mirroring və geniş sistem inteqrasiyası.
         

    • Sistem və nəzarət funksiyaları:

      • Web interfeysi ilə cihaz adı, IP, MAC, firmware versiyası, uptime, loglar, konfiqurasiya backup/restore, firmware yeniləmə, uzaq restart, və cihaz və topologiya monitorinqi.

    Zəmanət - 1 il

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.).