+994553100777 info@yoxla.az

Məhsul Haqqında

Şəbəkə keçid cihazı (Switch) - UNV POE SWITCH NSW2010-18GT2GP-POE-IN (GIGABIT)

₼ 233.00

Stokda var

  • 1
  • Məhsul haqqında:

    • Yüksək port sayı və PoE gücü: 16 PoE portu, 185 W ümumi PoE büdcəsi ilə geniş IP kamera sistemləri üçün ideal.

    • Sürətli performans: 40 Gbps keçid tutumu və 29.76 Mpps packet yönləndirmə səviyyəsi ilə trafik yükünü rahat idarə edə bilər.

    • Çox rejimli iş imkanı (Normal, Secure, Extend) sayəsində təhlükəsiz və uzaq quraşdırmalar üçün geniş imkanlar təqdim edir.

    • Etibarlı soyutma və metal dizayn uzunömürlülük və davamlı performans təmin edir.

    Məhsul Rəngi:

    color 1

    Say:

    Paylaş:

    Port Konfiqurasiyası 16 × 1000 Mbps PoE portu (RJ45) + 2 × 1000 Mbps uplink portu (RJ45) + 2 × 1000 Mbps SFP portu
    Dəstək olunan standartlar IEEE802.3, 802.3u, 802.3z, 802.3ab, 802.3x, 802.3af/at, 802.3az
    Keçid Tutumu 40 Gbps
    Yönləndirmə Performansı 29.76 Mpps
    Paket Tamponu 4 Mbit
    MAC Ünvan Cədvəli 8 K ünvan girişi
    PoE Güc Büdcəsi Ümumi: 185 W; Port başına maksimum: 30 W
    Soyutma Dizaynı 1 fanla aktiv soyutma, metal korpus
    İş Rejimləri Default (Normal): bütün portlar bir‑biri ilə kommunikasiya edə bilir
    VLAN (Secure): yalnız downlink portları uplink portları ilə əlaqə qurur
    Extend (Surveillance): PoE ötürmə məsafəsi 250 m‑ə qədər artır; yalnız uplink‑lə bağlantı mümkün
    LED Göstəricilər POWER (yaşıl), LINK/ACT (yaşıl), PoE (narıncı)
    Giriş Gərginliyi AC 100–240 V, 50/60 Hz
    Ölçü & Çəki 280 × 180 × 44 mm; < 4.2 kg
    Əməliyyat Temperaturu / Nəm İş: 0 °C–40 °C; Saxlama: –40 °C–70 °C; Nəm: 10 %–90 % (kondensasiya olmadan)

    Zəmanət - 1 il

    ƏSAS MÜDDƏALAR:

    • ZƏMANƏT dedikdə, alınmış məhsulun zəmanət müddətində ödənişsiz təmiri başa düşülür.
    • Məhsulun zəmanət müddəti haqqında ilk məlumat satış prosesi zamanı bildirilir və Zəmanət talonunda məhsulların qarşısında qeyd olunur.
    • Zəmanət müddəti məhsulun alındığı gündən başlanır.
    • Zəmanət müddəti ərzində məhsulda istehsalçı tərəfindən buraxılan qüsur aşkarlandığı halda, həmin qüsurlu məhsul Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında” Qanunun tələblərini nəzərə alaraq məhsulda yaranan qüsurun səbəbini müəyyənləşdirmək üçün Texniki Servis Mərkəzi tərəfindən qəbul edilir.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız tam komplektasiyada, orijinal xarici görünüşdə və daxili parametrlərinə uyğun olmalıdır.
    • Təmirə qəbul olunan məhsul yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd ilə qəbul olunur.
    • Təmirə ehtiyacı olan məhsul, müayinə və ya təmirin icra olunması məqsədi ilə Texniki Servis Mərkəzində 2 iş günündən-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyat hissəsinin və ya detalın tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə alınmaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə (Servis Aktı əsasında) başqa müddətə uzadıla bilər. 
    • Təmir zamanı məhsulda qüsurlu hissələrin (detalların) dəyişdirilməsi, məhsulun zəmanət müddətinin yenidən başlanması anlamına gəlmir.
    • Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
    • Zəmanət müddəti ərzində istehlakçı tərəfdən yaranan qüsura görə “Yoxla.Az”  heç bir məsuliyyət daşımır və belə halda təmir ödənişli şəkildə həyata keçirilir.

    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR:

    • Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
    • Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.

    ZƏMANƏT AŞAĞIDAKI HALLARDA VERİLMİR:

    • Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması, yad cismin cihaza düşməsi, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri, həmçinin səlahiyyətləri olmayan şəxslər tərəfindən məhsulda təmir işləri aparma-müdaxilə olunma nəticəsində);
    • Məhsulun üzərində və zəmanət talonunda qeyd olunan modelin İMEİ kodları və seriya nömrələri uyğun gəlmədikdə, dəyişdirildikdə, silindikdə, zədələndikdə;
    • Zəmanət talonu ödəmə qəbzi və ya onu əvəz edən sənədlə müşayiət olunmadıqda;
    • Qalaqramlı blomb zədələndikdə;
    • Qeyri-müvafiq və ya lisenziyasız proqram təminatlarının, həmçinin virusların əmələ gətirdiyi nasazlıqlar nəticəsində məhsul xarab olduqda;
    • Məhsulun təmiri “YOXLA.AZ” -ın Texniki Servis Mərkəzində aparılmadıqda və ya təmir məqsədi ilə qeyri-peşəkar müdaxilə izləri aşkar edildikdə;
    • Məhsulun hissələrinə (kuler, qida bloku, adapter və s.) və sərf olunan hissələrinə (batareya, akkumlyator və s.).